Соціально-психологічна служба

у навчальному закладіі діє соціально-психологічна служба, яка включає роботу з учнями, їх батьками і педагогічними працівниками. Дана робота здійснюється соціальним педагогом та психологом закладу.

Мета даної діяльності– це створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

/Files/images/schen/detsad-1-1433137322.jpg

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає в допомозі людині вирішити ті проблеми, з якими приходять до психолога та соціального педагога.

2) Психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів). На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.

3) Профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополучний в психологічному і особовому розвитку учня.

У цьому напрямі проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службами у справах неповнолітніх, тощо.

4) Психокорекційна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім’ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.

Соціально-психологічна служба:

- Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.

- Визначає психологічну готовність дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).

- Вивчає процес адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя, а також здійснює профілактику дезадаптації.

- Здіснює психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

- Допомогає в професійному самовизначенні старшокласників. Проводить роботу з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).

- Виявля в дітей схильність до девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади). Надає рекомендації та поради батькам, вчителям, учням.

- Здійснює психологічну діагностику важковиховуваності та акцентуації характеру.

- Займається програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.

- Здійснює профілактику правопорушень.

- Орієнтує учнів на здоровий спосіб життя.

- Попереджує суїцидальну поведінки.

- Займається пошуком шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.

- Врегульовує конфліктні ситуації.

- Проводить роботу з обдарованими дітьми.

- Проводить роботу з такими категоріями дітей (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС)

Кiлькiсть переглядiв: 144

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.