ЗМІСТ

ЧАСТИНА І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Вступ

1.1. Призначення ЗЗСО та засоби його реалізації

1.2. Опис моделі випускника ЗЗСО

1.3. Цілі та завдання освітньої діяльності ЗЗСО

1.4. Навчальний план та його обґрунтування

1.5. Особливості організації освітнього процесу

1.6. Показники (вимірники) реалізації освітнього процесу

1.7. Процеси розвитку, виховання і соціалізації в школі

1.8. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми

ЧАСТИНА ІІ. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Вступ

2.1.Загальний обсяг навчального навантаження

2.2. Навчальний план

2.3. Перелік навчальних програм

2.4. Перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення

2.5. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)

2.6. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою

2.7.Форми організації освітнього процесу

2.8. Інклюзивне навчання

2.9.Індивідуальна форма навчання

2.10.Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

2.11.Очікувані результати навчання за освітніми галузями

ЧАСТИНА ІІІ. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ШКОЛИ ІІ СТУПЕНЯ

Вступ

3.1. Загальний обсяг навчального навантаження

3.2. Навчальний план

3.3. Перелік навчальних програм

3.4. Перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення

3.5. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)

3.6.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання за програмою

3.7. Форми організації освітнього процесу

3.8. Інклюзивне навчання

3.9.Індивідуальна форма навчання

3.10.Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

3.11.Очікувані результати навчання за освітніми галузями

РОЗДІЛ ІV. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ШКОЛИ ІІІ СТУПЕНЯ

Вступ

4.1. Загальний обсяг навчального навантаження

4.2. Навчальний план

4.3. Перелік навчальних програм

4.4. Перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення

4.5. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)

4.6. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання за програмою

4.7. Форми організації освітнього процесу

4.8. Інклюзивне навчання

4.9.Індивідуальна форма навчання

4.10.Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

4.11.Очікувані результати навчання за освітніми галузями

ЧАСТИНА V. ВИХОВАННЯ ТА ПОЗАУРОЧНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

Кiлькiсть переглядiв: 302

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.