Творчі групи вчителів

Творчі групи –це організовані невеликі колективи передових, досвідчених та іших працівників освіти, які поглиблено вивчають розв’язувану педагогічною наукою проблему та забезпечують творче впровадження в практику шкіл висновків і положень науки.

/Files/images/jovten/Parents-Meeting-1.jpg

Творчі групи створюються з ініціативи :адміністрації школи, виходячи з необхідності успішного розв’язування потреб школи, реалізації загальношкільної проблеми; шкільних методичних об’єднаньрізних рівнів, виходячи з питань здійснення науково-методичного забезпечення викладання предметів базових дисциплін;окремих учителів, зацікавлених конкретними питаннями вдосконалення навчально- виховного процесу.

Головна мета творчих груп :

-допомога вчителям в реалізації актуальних завдань розвитку освіти;

-забезпечення всебічного поглибленого дослідження вибраної науково-методичної проблеми ;

-активізація творчого потенціалу вчителя з метою вдосконалення й підвищення його професійної компетентності;

-моделювання, апробація, упровадження інноваційних технологій навчання й виховання

Творчі групи з проблем

Використання інтерактивних форм і методів навчання у навчально-виховному процесі для розвитку пізнавального інтересу учнів
1. Ящук В. В. Учитель англійської мови
2. Шушман Н. Г. Учитель історії
3. Щеглова Н. Л. Вихователь ГПД
4. Ковтун М. П. Вихователь ГПД
5. Дєрюгіна Л. П. Учитель іноземної мови
Формування пізнавальної діяльності учнів шляхом використання ІКТ та тестових технологій
1. Лісовська В. А. Учитель російської мови та зарубіжної літератури
2. Скакун О. П. Учитель географії
3. Сломінська Л. Л. Учитель математики
4. Мотрунич Г. М. Учитель математики
5. Патруєва О. О. Учитель фізики
Метод проектів у формуванні творчої компетентної особистості
1. Горбунова В. В. Учитель української мови та літератури
2. Циганкова О. В. Учитель російської мови та зарубіжної літератури
3. Сушко З. П. Учитель географії
4. Струк І. Я. Учитель початкових класів
5. Ревенко О. А. Учитель початкових класів
6. Литвиненко Л. А. Учитель української мови та літератури
Використання ігрових методів навчання для формування творчої пізнавальної діяльності школярів
1. Курпатенко М. М. Учитель іноземної мови
2. Філіпова А. М. Учитель початкових класів
3. Мигдалович В. В. Учитель української мови та літератури
4. Побєда М. І. Учитель іноземної мови
5. Новохатня Т. І. Учитель початкових класів
Створення умов формування основних компетентностей розвитку та виховання учнів початкової школи у межах науково-педагогічного проекту «Інтелект України»
1. Беркета І. В. Учитель початкових класів
2. Каліберда Т. А. Учитель початкових класів
3. Заєць О. В. Учитель початкових класів
Формування комунікативних компетентностей учнів за допомогою технологій критичного мислення
1. Кононогова Г. В. Учитель української мови та літератури
2. Репета С. М. Учитель української мови та літератури
3. Ледвіжко Ю. О. Учитель історії
4. Сичук М. О. Учитель початкових класів
5. Попович Н. С. Учитель початкових класів
6. Горбенко Л. М. Учитель образотворчого мистецтва
7. Лущик Т. М. Учитель математики
Створення ситуацій успіху в навчально-виховному процесі для формування життєвих компетентностей на основі діяльнісного підходу
1. Порицька Л. Б. Учитель обслуговуючої праці
2. Савчук Л. В. Вихователь ГПД
3. Паюсова Л. М. Учитель іноземної мови
4. Возна Р. І. Учитель хімії
5. Зіатдінова Т. В. Учитель іноземної мови
6. Степаненко М. А. Учитель предмету «Захист Вітчизни»
7. Плоткіна Т. М. Заступник директора з ВР
Формування здоров’язберігаючої компетенції
1. Мартинюк В. В. Учитель біології
2. Бессараб Р. І. Учитель фізичної культури
3. Добряк Л. М. Учитель біології
4. Рязанцев І. О. Учитель трудового навчання
5. Драган Т. В. Учитель фізичної культури
Кiлькiсть переглядiв: 304

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.