Літературна вітальня

для учителів зарубіжної літератури

“ Віола”

Керівники :

Середа Людмила Петрівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури Васильківської ЗОШ І –ІІІ ступенів № 2, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»

Циганкова Олена Григорівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури Васильківського НВК «Гімназія - ЗОШ І - ІІІ ступенів № 8», спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

Учасники (учні) літературної вітальні отримають завдання:

творчі: самостійне написання сценаріїв для літературних свят, вечорів; робота у творчих групах (сценарна, оформлювальна і т.д.);ігрові: участь у театральних інсценуваннях клубу, самостійне створення "своєї" ролі (літературного персонажа або відмінного героя);інформаційні: збір інформації про письменника, його життя і творчість, аналіз і узагальнення фактів

Учасники (вчителі) літературної вітальні:

· отримають додаткові знання про літературу;

· дізнаються, як створювати авторський сценарій;

· як розвивати творчу уяву, логічне мислення, фантазувати;

· як підвищити рівень майстерності учителя-словесника

Очікуваний результат:· зростання пізнавальної та творчої активності у школярів ;
· збільшення числа учнів, які займаються творчою, дослідницькою роботою .
· формування в учнів естетичного, творчого підходу до оформлення матеріалів ;
· розвиток спостережливості, зорової пам'яті, уяви, асоціативного мислення .

· підвищення рівня навченості учнів і якості знань в галузі літератури, культурології, естетики.

Очікуваний результат:
створення, апробація й систематизація бази методичних матеріалів, спрямованих на розвиток лі d:white'>· створення, апробація й систематизація бази методичних матеріалів, спрямованих на розвиток літературних компетентностей.
Кiлькiсть переглядiв: 217

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.